Salgskurs telefon

Salgskurs for de som jobber med salg og kundeservice. Kurset gir deg verktøy som løfter både erfarne og uerfarne selgere og konsulenter på 2 innholdsrike og morsomme dager. Kurset er utviklet over 10 år og har gitt svært gode resultater for både selgere og selskaper. Passer best for de som ønsker å lære mer om telefonsalg og snu support til salg. Kurset kan også skreddersys til både avdelinger og selskap. Deltakere får både teori, pensum, øvingsoppgaver og ulike kursvideoer som endel av kurset.

Kunnskapsmål

Bedre mestring for de som jobber med salg på telefon. 

Om kurset

Få praktisk læring om telefonsalg på 2 dager. Kursinnhold: Teori, workshop, diskusjoner og praktisk trening på telefonsalg. 

Målgruppe

Selgere, konsulenter og rådgivere i alle bransjer. Kurset er gjennomført i Norge, Sverige og Danmark for ulike selskaper i over 10 år. Kursholder skaper motivasjon for salg, både for de uerfarne og mer erfarne. 

Forkunnskapskrav

Ingen forkunnskaper kreves. 

Kursinnhold

Dag 1, oppstart kl 8.30:
* Presentasjon.
* Hvorfor er læring om salg viktig?
* Hvorfor er oppfølging på telefon bedre enn epost?
* Hvorfor er "salgsprosess" synonymt med "kunde-kommunikasjon"?
* Hva gjør du før salget starter?
* En teoretisk metode for salg på telefon.
* Stemmebruk.
* Hvordan lykkes med starten på telefonsamtalen? 
* Aktiv lytting.
* Teknikker telefonsalg.
* Pause.
* Hvorfor får vi innvendinger?
* Innvendingsbehandling.
* Mestre to mulige utfall: JA eller NEI.
* Lunch.
* Salgscoaching og praktisk trening telefonsalg.
* Avslutting av kursdag en: Kl 16.00

Dag 2, oppstart kl 8.30:
* Forstå ulike typer kunder på sekunder. 
* Hvordan mestre krevende kunder på telefon?
* Ulike kunder og ulike teknikker. 
* Pause 
* Workshop og praktisk trening telefonsalg. 
* Evaluering praktisk trening telefonsalg. 
* Lunch. 
* Håndtere stress i salg, jobb og livet som selger. 
* Praktisk trening, gruppetrening.
* Salgscoaching: Innvendingsbehandling og praktisk trening. 
* Salgscoaching: Avslutte salget og praktisk trening. 
* Evaluering av kurset og veien videre.
* Avslutting av kursdag to: Kl 16.00. 

Visa mer

Slik fungerer det

Påmelding via Confex sine nettsider. 

Kursleder

Med mange års erfaring med å arrangere kurs og konferanser, har vi et bredt kontaktnett av kunnskapsrike kursledere med lang erfaring fra både åpne og bedriftsinterne kurs.

Alle våre kursledere har omfattende erfaring både innen sitt fagområde og som pedagoger, der vi velger ut den mest egnede for aktuell kurs. Med godt humør og stort engasjement veksler våre kursledere teori med praktiske oppgaver, og veileder deg under hele din læringsreise.

Laddar...

Påmelding

1
2
3

Du har valt följande plats och datum:

Deltakere 1

Faktureringsopplysninger

Fakturaopplysningene kan fylles ut senere, hvis du lar disse feltene stå tomme vil du få en e-post om å fylle ut disse senere.

Annet

Kostnad per deltaker: 12 995 NOK
Totalt ekskl. mva (1 deltakere): 12 995 NOK
Mva (25%): 3 249 NOK
Å betale:
inkl. moms
16 244 NOK

Kurset leveres av

Dialogkompetanse

Dialogkompetanse

Kostnad

12 995 NOK

Ekskl. mva

2 dager

Klasserom

Vi kan skreddersy denne kursen for din bedrift. Kontakt oss for en uforpliktende samtale.